25 квітня, компанія Airbus виклала прес-реліз, у якому повідомляється про здійснення пробного рейсу її прототипом під назвою RACER. Цей високошвидкісний вертоліт провів у повітряному просторі Франції пів години. Щобільше, дослідники розробника, під час випробування, встигли оцінити базові можливості відповідного транспорту. 
Цікаво, що у 2013 році, франко-німецький виробник зміг встановити швидкісний рекорд у 472 км/год. Його було досягнуто на більш ранньому прототипі гвинтокрила - Х3. Тим часом, щоб трохи урізноманітнити власне дозвілля, можна перейти до казино Елслот, яке пропонує великий обсяг ігрових автоматів на будь-який смак.
.

Кілька слів про технічні можливості новинки

За допомогою Racer, відома європейська авіакомпанія, має на меті адаптувати технологію для широкого комерційного застосування. І, не дивлячись на те, що прототип має вигляд звичайного вертольота, його аеродинамічні властивості заточені під високі дозвукові швидкості. При цьому, транспортний засіб має:

●  Головний та, два додаткових гвинти, які знаходяться на коробчатих крилах;

●  Можливість досягати крейсерної швидкості більш ніж 400 км/год;

●  Два спеціалізованих гібридних моторів Aneto-1X з екорежимом, які дозволяють заощаджувати до 25% пального на кожні 1.5 км. 

●  Крім цього, завдяки цим двигунам, буде зменшуватися кількість викидів вуглецю до земної атмосфери. 

За словами представників компанії, у межах European Research Clean Sky 2, технологію розвиватимуть активніше. Тобто, кількість польотів буде збільшуватися, як і загальна швидкість RACER. І насамкінець, гендиректор гелікоптерного підрозділу Airbus зазначив, що перший політ є гордістю компанії та всіх її закордонних партнерів.
.

Що каже керівництво компанії

У пресрелізі Airbus зазначено, що Racer провів 30 хвилин над Мариньяною. Протягом цього часу, інженери гелікоптерного підрозділу спостерігали за поведінкою літального апарату. Керівник компанії Бруно Евен заявив, що Racer з його 90 патентами, має всі шанси об’єднати європейських партнерів у спільній меті з досягнення високого рівня інновацій у галузі. 
Відповідний прототип було розроблено на базі Airbus Helicopters X3 2013 року. Зокрема, за основу була взята його аеродинамічна конфігурація. Тоді завданням компанії було перевірити поєднання складної архітектури та великої швидкості гвинтокрила.
.