Здається, персонал нещодавно відкритого у селі Генічеська Гірка (Херсонська область) дельфінарію робить усе можливе, щоб відлякати від цього закладу клієнтів.
Хамське обслуговування, елементарне невміння (небажання) спілкуватися з людьми - їх характерна риса. В цьому переконалися ми 27 липня, під час відвідин дельфінарію.
 
- Добридень! У вас написано квитки по 120 і по 140 гривень. Ви можете пояснити, чим вони відрізняються? По 140 грн. можна купити краще місце?
 
 
- Смотрітє схєму, там всьо напісано!
 
- Яку схему? Де?
 
- Ви шо, нє відітє? Навєрху! Вибірайтє мєсто!
 
.
 
Сильно пекло сонце, ми напружили очі, підняли голову і, справді, побачили схему дельфінарію. 
 
Купили квиток. Дружина пішла на шоу з сином. Мені дельфіни були не дуже цікаві, вирішив почекати своїх у кафе на березі моря. 
 
Повертаюся ближче до закінчення (шоу триває 1 год 15 хвил). Ведучий шаленим громоподібним голосом веде своє шоу жахливою пафосною російською. 
 
 
Підходжу до працівниць дельфінарію:
 
- Пробачте, а що, шоу ведеться тільки російською? У вас нема україномовних заходів? 
 
- А что такоє? Что вас нє устраіваєт?
 
 
- Ну, ви б попередили, що вистави йдуть виключно російською, ми б задумалися, чи варто до вас приходити. Чи ваш дельфінарій орієнтований виключно на іноземців?
 
(тут слід зауважити, що за офіційними і неофіційними даними - це підтверджують жителі Арабатської Стрілки - що цього року відпочивати сюди практично не приїхали громадяни Білорусі і Росії, одиниці лише, майже всі приїжджі - українці).
 
- А что такоє?
 

 
- Ну ви б ще японською вели свої вистави, - не вгамовувася я.
 
- Нє знаю, мущіна, ідітє в касу, там спросітє.
 
Йду. Повторюю питання.
 
 
- Мущіна, что ви хотітє, не понімаю.
 
- Пробачте, але ви б попередили, що вистави йдуть виключно іноземною мовою. Ми купили квиток, а моя дитина не розуміє російську...
 
- Ви что, іздєваєтєсь, патріот тут нашолся. Чо от нас то надо?
 
 
- Не знаю, може підкажете, до кого звернутися, запитати...
 
- Обращайтєсь до кого хотітє, а от нас отстаньте! - заявила дівчисько у касі і ображено зачинилася.
 
 
Oleh Baturin, Фейсбук