Херсонці скаржаться на великі проблеми з квитками у херсонському напрямку. Пускають всього два вагони, а квитки придбати майже неможливо, оскільки їх розкуповують вже в перші години. Це при тому, що самі ж пасажири говорять, що вільні місця у вагонах – є.
З такою проблемою стикнулася нещодавно херсонка Оксана, яка їхала потягом «Херсон-Київ-Краматорськ». На своїй сторінці у фейсбук жінка пише, що з Херсона їде всього два вагони, один з яких – плацкартний, інші приєднують у Миколаєві.
 
«За десять днів квитки можна вхопити тільки в перші години. Як бути херсонцям? Вони беруть квитки з Миколаєва. Доїхати до Мико з Херсона 250 грн, це практично стільки ж, скільки квиток на потяг. Мені пощастило, я встигла взяти квиток в купе, нижня полиця, прямо з Херсона. Я їхала до Миколаєва в напів пустому вагоні. Далі ми їдемо на Київ, в вагоні мінімум чтверть вільних місць».
 
 
Також вона вказала й на незадовільний стан самих вагонів:
«В вагоні воняє пліснявою, постіль гидко застілати, вся в плямах, її давно треба замінити».
Нині під дописом вже понад 50 коментарів. Херсонці підтверджують, що проблема з квитками у херсонському напрямку є на всіх маршрутах. Зокрема, пишуть, що хоч квитків й мало, але вагони напівпорожні.
 
Дмитро:
«Я так не поїхав у відрядження до Київа бо за два тижня зворотніх квитків з Києва, а ні до Херсона, а ні до Миколаїва вже не було!».
 
Олександр:
«Та да, для херсонців самий комфорт їздити. Те саме і Херсон-Львів, квитки за 10 днів і тільки верхні, нижні можна схопити тільки в день відправки і то як пощастить. А по факту вагон напівпорожній, а з Миколаєва тільки пару чоловік. Це з Миколаєва треба квитки купляти щоб зручно їхати».
 
.
 
Наталія:
«Ми з грудня 2023 року не можемо придбати квитки,так щоб нижні полички були та в купе,бо їдемо з кицькою! Не має можливості витрачати багато часу, щоб ловити на сайти ЗД ті квитки, а в касах їх теж не можливо придбати!»
 
Через обмежену кількість квитків люди, які не можуть або не бажають їхати на верхніх полицях, і які не встигли купити квитки на нижні місця, змущені купувати по декілька квитків і пересідати в інший вагон вже в Миколаєві. Зокрема, це наприклад, може бути актуально для пасажирів з дітьми.
В Укрзалізниці прокоментували, що про дану проблему знають, однак наголошують, що є норми безпеки, якими не можуть нехтувати:
 
«Кількість вагонів на Херсонському напрямку регулюється насамперед безпековими нормами, а кількість пасажирів визначається місткістю укриттів та пропускною здатністю при вхідному контролі на вокзалі станції Херсон. Щойно безпекові обмеження будуть зняті, ми повернемось до збільшення кількості вагонів при формуванні складів пасажирських поїздів у напрямку Херсона. Стосовно незадовільного стану вагона та постільної білизни, напишіть нам будь-ласка номер рейсу та номер вагону, будемо вдячні!».
 
 
На порушену херсонцями проблему відреагував і начальник Херсонської ОВА Олександр Прокудін, який зазначив, що жодної скарги з даного приводу на контактний центр не надходило, однак пообіцяв відпрацювати це питання.