Купуючи машину, найменше ми хочемо завести у своєму гаражі джерело безкінечних неприємностей. Однак авто – механізм складний, тож ймовірність поломок у ньому справді велика.
Експерти видання Yahoo Finance склали топ-10 автомобілів, для яких ця ймовірність вища від середньої. Придбавши таку машину, приготуйтесь проводити чимало часу на СТО.
 
Nissan Altima
Цей седан середнього розміру, відомий своїми надійними характеристиками, зручним салоном і передовими функціями безпеки. Однак його безступінчаста коробка передач, яка стоїть в багатьох варіантах комплектації, часто виходить з ладу після подолання 150 000 кілометрів.
..
BMW 3 серії
Розкішне авто хвалять за зручність, стиль та спортивний характер. А ще воно нашпиговане сучасними технологічними функціями. І обслуговувати все це доводиться за дуже немаленькі кошти. А після 150 000 км пробігу можуть початись проблеми з двигуном та електрикою.
.
Land Rover Discovery
Цих автокрасенів знають за їхні постійні проблеми з пневматичною підвіскою, регулярне виникнення електричних аномаліяй та передчасний вихід з ладу трансмісії.
 
 
Fiat 500
Стильну міську малолітражку люблять за впізнаваний стиль та маневреність. Але цей чарівний автомобіль часто має має проблеми з двигуном, зокрема через витік масла. Крім того, обмежений простір у моторному відсіку сприяє високій вартості ремонту.
 
Jeep Wrangler
Іконічний позашляховик цінують за високу прохідність у будь-яких умовах та міцну конструкцію. При цьому він чутливий до іржі і має проблеми з рульовим управлінням і підвіскою.
 
Ford Fiesta
Компактний автомобіль радує маневреністю та економічністю витрати палива,, що зручно для міських доріг. Але на додачу йдуть регулярні поломки трансмісії та електроніки.
 
.
 
Chrysler 200
Середньорозмірний седан пропонує зручний салон, який поєднує в собі стиль і практичність. Але в цілому Chrysler 200 має значну частоту ремонту двигуна, трансмісії та електрики. Навіть після відносно скоромного пробігу.
 
Volkswagen Tiguan
Модель стала улюбленою у водіїв, які шукають поєднання естетики та комфорту в своєму автомобілі. За це їм доводиться миритись із частими та дорогими ремонтами трансмісії, особливо після 150 000 км пробігу.
.
Mini Cooper
Уособлення британського стилю в автобудуванні не позбулось слави торби з неприємностями навіть після переходу під контроль концерну BMW. Mini Cooper зокрема страждає через проблеми, пов’язані з витоками масла, несправностями турбіни, а також підвіскою та електрикою.
.
Tesla Model S
Культовий електромобіль починає здаватись не таким привабливим, коли справа доходить до заміни акумуляторної батареї – дуже недешевого задоволення. А така необхідність часто постає уже після пробігу в 150 000 км.