Індустрія компʼютерних ігор вступила у нову еру, де межа між реальним і віртуальним світом майже зникає. Технології віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) стали основним драйвером інновацій у геймерському світі, де гравці більше не обмежені екранами.
.

Нові жанри та інтерактивність

Віртуальна та доповнена реальність продовжують трансформувати ігрову індустрію, зокрема завдяки більш інтерактивним, незвичайним та доступним досвідам. Окрім безпосередньо компʼютерних ігор тренд розповсюджується і на індустрію азартних розваг, тож все більше провайдерів звертають увагу на новий формат, враховуючи його перспективи. Разом з тим класичні форми також переживають своєрідний розквіт, тому окремі розробники на кшталт Quickspin зосереджуються саме на слотах - https://playcazinos.com/uk/quickspin-slots/.
.
Головною перевагою ігор нового покоління є новий ігровий досвід, який досягається завдяки тому, що ігрові елементи поєднуються з реальним світом. Вдосконалює цей процес постійний розвиток ігрового обладнання - З’являються легкі автономні VR-гарнітури, такі як Meta Quest Pro, які не потребують комп’ютера чи зовнішніх датчиків. Це значно спрощує доступ до VR і дозволяє грати у складніші ігри навіть на менш потужних пристроях.
.
.

Інтеграція зі штучним інтелектом

Формат VR-ігор передбачає нелінійність та значно більший набір можливих сценаріїв, тож ефективним помічником для розробників стає штучний інтелект. Це дозволяє зробити будь-яку гру більш персоналізовано, причому не лише у плані ігрового контенту, а й у сприйнятті ігрового процесу - наприклад, поширеним інструментом є адаптивна складність, які змінюється залежно від навичок гравця.
.
Окрім цього ШІ забезпечує реалізацію багатьох інших нововведень:

•  Інтерактивне оточення;

•  Більш реалістична поведінка не ігрових персонажів;

•  Покращення взаємодії через голос та емоції.

До найвідоміших ігрових проєктів, де такі технології знайшли своє практичне застосування, вже сьогодні відносяться Resident Evil 4, Half-Life: Alyx або Horizon Call of the Mountain.
.