Попри кібератаку, всі поїзди слідують за графіком. Потяги, які мали певні електронні системи переведені в резервний формат.
Фахівці Укрзалізниці працюють над відновленням функції онлайн-продажу квитків. Наразі проїзний документ можна придбати на вокзалі за 15 хвилин, або оформити у потязі. Про це розповів голова правління АТ Укрзалізниця Олександр Перцовський в ефірі телемарафону.
"Не хочу давати чіткої дати. Якщо люди планують подорожувати сьогодні, пропоную ще планувати приїзд до каси. А якщо подорож запланована на завтра чи далі - розраховуємо на те, що робота онлайн-сервісів вже буде відновлена", - зазначив він.
За словами Перцовського, наразі на вокзалах працюють спеціальні фахівці, які керують чергою, забезпечать пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю.
Ті пасажири, які не встигають купити квиток у касі до відправлення потягу зможуть оформити квиток безпосередньо у потязі. Це ж стосується і населених пунктів, у яких не функціонують каси - пасажирам рекомендують підходити безпосередньо до поїздів.
"Попри кібератаку, всі поїзди слідують за графіком. Потяги, які мали певні електронні системи переведені в резервний формат. Жоден поїзд не скасовано", - наголосив голова правління АТ Укрзалізниця.
У випадку, якщо пасажиру відмовляють у продажі квитка у потязі необхідно в першу чергу звернутися до начальника поїзда. Якщо це не допомогло, можна звернутись на гарячу лінію або в чати соціальних мереж, які моніторять 24/7.
.
Що стосується тих, хто встиг придбати квиток онлайн раніше, то роздруковувати його не треба. Попри те, що сканування та синхронізація квитка не працюватиме провідник має посадити пасажира у потяг по самому зображенню квитка.
"Навіть, якщо є квитанція просто про сплату, а квиток ви загубили, провідники зможуть посадити вас у потяг. Адже система, в якій зберігаються бази даних всіх проданих місць вистояла під час кібератаки", - зазначив Перцовський.