У Херсоні триває реорганізація міського комунального підприємства "Херсонелектротранс". Його планують обʼєднати зі ще одним КП — "Херсонкомунтранссервісом".
За словами заступника начальника МВА Сергія Орєхова, рішення обʼєднати "Херсонелектротранс" із "Херсонкомунтранссервісом" було прийнято після проведеного аналізу роботи двох підприємств.
 
"Сьогодні під час війни та складної безпекової економічної ситуації немає фінансової можливості утримувати окремий адмінперсонал на кожному підприємстві. Це й директорат, керівництво, бухгалтерія, заступники тощо. Хочу наголосити, що — це не ліквідація, а саме об'єднання двох транспортних підприємств, яке планувалося ще до повномасштабного вторгнення. Працівники всіх підприємств будуть працевлаштовані", — говорить Орєхов.
 
 
Робота громадського транспорту у місті потребує оптимізації. Через постійні обстріли російських військових пошкоджені 80% транспортної інфраструктури, говорить Орєхов. Складна безпекова ситуація у прибережних районах та передмісті Херсона: Антонівці, Кіндійці, Садовому, по вулиці Перекопська. Тому деякі маршрути були призупинені. Не курсують тролейбуси за маршрутами №1 та №3, змінили схему руху маршрути №4 та №9.
 
"До активних бойових дій в місті працювали сім тролейбусних маршрутів та на нашій вулиці виходило до 40 тролейбусів. Наразі за безпекових обставин та у зв'язку з наявними пошкодженнями працює тільки п'ять маршрутів, на мережі виходить 19 тролейбусів. Змінилися також автобусні маршрути, деякі припинили обслуговуватися. Наразі працює 16 автобусних маршрутів в порівнянні з тим, що раніше було 19 і було більше автобусів на обслуговуванні", — каже він.
Обʼєднання підприємств дозволить забезпечити гнучкий графік пасажироперевезень. Тролейбуси й автобуси зможуть заміняти один одного, говорить керівник "Херсонкомунтранссервісу" Дмитро Сербін.
 
"Такі ж об'єднання пройшли в Івано-Франківську, і в Києві, і в Сумах. Ці підприємства вже давно працюють по такій схемі. А зараз у нашій ситуації в місті, коли не вистачає працівників, то когось не вистачає на електротрансі, когось не вистачає на ХКТС. Тому це об'єднання дасть чіткішу і правильну роботу наших підприємств. І ми зможемо оперативно десь підміняти тролейбусні маршрути, коли є пошкодження контактної мережі", — говорить Сербін.
 
.
 
Пасажири, говорить Сербін, жодних змін у вартості проїзду не відчують.
"На сьогодні нічого не змінюється. У тролейбусах, як був маршрут безплатний, так він і залишається, а в автобусах — 10 гривень. Зрозуміло, що це не та ціна, яка потрібна для самоокупованості цього підприємства", — каже Сербін.
 
Процес обʼєднання підприємств, за словами Сербіна, має завершитися 1 серпня 2025 року.