Міністерство оборони України розширило функціональність електронного військового кабінету Резерв+, увівши шість нових статусів, які допоможуть військовозобов'язаним виправляти неточності в даних без відвідування територіальних центрів комплектування.
 
За інформацією відомства, оновлення застосунку дозволяє користувачам генерувати розширену інформацію про себе з реєстру Оберіг у форматі PDF. Для цього необхідно натиснути на три крапки в електронному військовому документі та вибрати відповідний розділ.
Також у Резерв+ впроваджено систему push-сповіщень, які інформуватимуть про зміни в реєстрі Оберіг, зокрема про подання або зняття особи з розшуку.
 
 
Серед нових категорій для виправлення неточностей у даних:

"Потребує уточнення" — для випадків, коли інформація в реєстрі наявна без прив'язки до ТЦК

"Помилка в персональних даних" — для виправлення помилок в імені, прізвищі чи даті народження

"Порушення правил військового обліку" — для осіб, які вже виправили порушення, але статус ще не оновлено

"На обліку" — коли особа має бути виключена з обліку (через досягнення граничного віку або вступ до Сил оборони)

"Помилка у даних бронювання" — якщо дані про бронювання не відображаються або внесені з помилкою

"Актуалізація даних про роботу" — для оновлення інформації про місце роботи через реєстр ПФУ

Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко зазначила, що нові сервіси допоможуть військовозобов'язаним вирішувати проблеми без відвідування ТЦК та стояння в чергах, роблячи Резерв+ зручним та доступним інструментом.