Компанія поступається конкурентам, а покупці шукають альтернативи через політичні скандали довкола її керівника.
У Німеччині продовжує зростати популярність електромобілів та гібридів, тоді як продажі традиційних бензинових і дизельних авто суттєво падають. Водночас компанія Tesla, яка спеціалізується на виробництві електрокарів, зазнає значних втрат на ринку. Про це повідомляє Spiegel у середу, 5 березня.
За даними Федерального транспортного відомства Німеччини, у лютому в країні зареєстрували 35 949 нових електромобілів. Це на 30,8% більше, ніж у лютому минулого року. Водночас продажі Tesla обвалилися на 76%, що суперечить загальній тенденції зростання попиту на електрокари.
Наразі електромобілі займають 17,7% німецького авторинку, а гібридні моделі стали домінуючим типом транспорту з часткою 38,2%. Попит на традиційні двигуни внутрішнього згоряння знижується: нові дизельні авто становлять лише 15,8% реєстрацій, бензинові - 28%. Для порівняння, на початок року серед усіх зареєстрованих авто в Німеччині 60,6% були бензиновими, а 28% - дизельними.
Попри загальний приріст електромобілів, експерти не вбачають у цьому прориву. Аналітики EY зазначають, що високі темпи зростання продажів електрокарів насправді є лише відновленням після торішнього падіння через скасування державних субсидій.
Загалом у лютому ринок авто в Німеччині скоротився: за всіма типами двигунів було продано 203 434 машини, що на 6,4% менше, ніж торік. З початку 2024 року загальне падіння продажів становить 4,6%.
.
Tesla також постає перед труднощами не лише в Європі, а й на ключовому ринку Китаю. У лютому продажі компанії там впали на 49%, а акції Tesla втратили 5% вартості лише за один день. З середини грудня ринкова капіталізація компанії зменшилася більш ніж на третину.