Глава Stellantis Карлос Таварес на Паризькому автосалоні заявив, що через 2-3 роки буде прийняте рішення щодо майбутнього бренду Chrysler. Це частина плану Dare Forward 2030, згідно з яким до кінця десятиліття залишаться лише прибуткові бренди групи. Під цей план підпадають марки Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram та Vauxhall, інформує MMR.
 
Stellantis планує переглянути ефективність кожного бренду на середині реалізації плану. Якщо результати будуть незадовільними, деякі бренди можуть бути виключені з групи. Це стосується і Chrysler, який має лише дві моделі – Pacifica та Voyager. Концепт Airflow не отримав підтримки публіки, а проєкт Halcyon здається занадто радикальним для бренду.
 
 
Незважаючи на можливі ризики для Chrysler, Stellantis продовжує виконувати зобов’язання перед своїми брендами. Нещодавно було представлено нову платформу STLA Medium, яка дебютувала на моделі Peugeot 3008. Також компанія відклала, але не скасувала, кілька проєктів.
 
Рішення щодо подальшої долі брендів ухвалюватиме наступник Тавареса, який планує залишити свою посаду на початку 2026 року. Це означає, що найближчі два роки будуть вирішальними для брендів, таких як Chrysler.
Хоча офіційного рішення щодо закриття Chrysler ще немає, побоювання щодо його майбутнього залишаються, оскільки бренд залишається одним із найбільш уразливих у групі Stellantis.