Частка повідомлень українців державною мовою в українському сегменті соціальних мереж сьогодні переважає. Про це заявив керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу Сергій Стуканов під час презентації в Укрінформі.
За його словами, подібні показники фіксуються вперше за всю історію їхнього дослідження.
 
"Маємо... 56% повідомлень українською мовою, їх робили у серпні-вересні 2024 року", - сказав він і додав, що решта - 44%, були написані російською мовою.
Він зазначив, що у 2020 році "частка української мови була вкрай незначною" - приблизно 15%.
"У 2022 - був сплеск до 37-38%, у 2023 році українська мова вийшла майже на показник половини і (тепер) тенденція посилення становища української мови в українському сегменті соціальних мереж підтверджується", - наголосив він.
 
 
Експерт зазначив, що "відскоку", пов'язаного із можливою зміною мовної тенденції, зараз немає.
В ході дослідження було проаналізовано близько 2000 веб-представництв українських медіа та 1,11 млн. повідомлень, поширених в Україні на платформі іноземних соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter (Х), Instagram, Youtube, TikTok тощо.