Після того, як 1 вересня 2024 року в Україні розпочнеться поетапне підвищення акцизів на пальне, експлуатувати автомобілі з ГБО стане менш економічно вигідним, і тому від них потрібно відмовитися. Таку заяву зробив експерт із енергетичних питань Геннадій Рябцев.
 
За його словами, у вересні 2024 року, коли в Україні почнуть підвищувати акцизи на паливо, вартість бензину збільшиться в середньому на 2 грн за літр, дизельного палива – від 1 до 1,2 грн за літр, а автогазу – приблизно на 7 грн літр. Геннадій Рябцев стверджує, що це призведе до того, що "в Україні закінчиться ринок зрідженого газу".
Експерт порекомендував українським автомобілістам відмовитися від використання автогазу, оскільки його ціна помітно збільшиться.
 
 
Нагадаємо, у липні 2024 року народні депутати Верховної Ради ухвалили у другому читанні законопроєкт №11256-2, який передбачає поетапне підвищення в нашій країні акцизів на пальне до мінімальних значень ЄС. Перший етап підвищення акцизів на пальне заплановано на 1 вересня 2024 року, а останній етап – на 1 січня 2028 року.
 
1 вересня 2024 року акциз на бензин в Україні збільшиться з 213,5 до 242,40 євро за 1000 літрів, на дизельне паливо – зі 139,5 до 177,60 євро за 1000 літрів, а на скраплений газ – з 52 до 148 євро за 1000 літрів. Це призведе до того, що мережі АЗС у вересні збільшать ціни на пальне.
 
Експерт паливного ринку Дмитро Леушкін вважає, що у зв'язку із збільшенням акцизів на паливо, у вересні 2024 року буде дві хвилі подорожчання у роздробі бензину, дизельного палива та автогазу. Перша хвиля розпочнеться 1 вересня, а друга – у середині місяця, коли мережі АЗС продадуть усі свої запаси палива, ввезеного в Україну за старими акцизами. Але він вважає, що у вересні через збільшення акцизу на скраплений газ у роздробі автогаз подорожчає не на 7 грн, а приблизно на 5 грн за літр.
 
.
 
Геннадій Рябцев прогнозує, що через підвищення акцизів на пальне українцям стане менш вигідно їздити на автомобілях із ГБО, ніж зараз. Але такої думки не всі. Так, наприклад, директор консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн каже, що експлуатувати автомобілі з газоболонним обладнанням, як і раніше, буде економічно вигідно, хоча й не так, як раніше.