Нардеп Ольга Василевська-Смаглюк розповіла про те, що податкова активно моніторить соціальні мережі для виявлення "ухилянтів" від сплати податків. Вона пояснила, кому служба може надіслати "лист щастя".
 
Українські торгові марки та звичайні українці активно продають власні речі чи товари на маркетплейсах і в соціальних мережах. Але не всі роблять це офіційно і платять державі податки. Саме таких "ухилянтів" шукають співробітники Державної податкової служби. Про це повідомила в ефірі "Ранок.LIVE" народний депутат Ольга Василевська-Смаглюк.
 
 
Вона зазначила, що у податкової є певні підходи до перевірок онлайн-магазинів, і уточнила, що не всім продавцям у соціальних мережах варто боятися так званого "листа щастя" від служби з вимогою сплатити всі належні податки. Це стосується лише тих, хто продає сотні однакових товарів на мільйони гривень щомісяця.
 
Василевська-Смаглюк підкреслила, що зацікавити податківців можуть фізичні особи або підприємства, які продають понад 100 одиниць товару на місяць. Тобто люди, які хочуть розпродати особисті речі, не потраплять у поле зору служби.
 
"Це є однорідним товаром. Наприклад, телефони, навушники або якісь гаджети, чи те, що не було у вжитку, нове і не є особистими речами людини, яка їх продає. І обсяг заробітку цієї людини перевищує витрати податківців на виявлення таких осіб. Тобто мова йде про ухиляння на мільйони гривень щомісячно. Менші суми не зацікавлять нашу податкову", - запевнила нардеп.
 
.