Поліграфія досі залишається популярним маркетинговим рішенням. Серед величезного різноманіття друкованої продукції найбільш прийнятну вартість мають листівки, флаєри та буклети. Це універсальні види реклами. Оскільки вони можуть застосовуватися в будь-якому сегменті ринку – від вуличних точок з продажу кави до крупних медичних центрів. Київська друкарня «Хамелеон» xprint.com.ua швидко реалізовує замовлення різних тиражів. Типографія спеціалізується на оперативному виготовленні друкованої продукції будь-яких форматів.
Головні переваги буклетів і листівок
Це бюджетні варіанти поліграфії. Їх завжди друкують у достатньо великій кількості, аби покривати конкретний район чи місто, постійно роздавати клієнтам чи використовувати в якості поштової розсилки. Саме можливість виготовлення великих накладів за низьку вартість дозволяє компаніям постійно нагадувати про себе потенційним покупцям. Флаєри та буклети можна вручати на вулиці, розкладати на інформаційних стендах чи поличках з товарами, прикасових зонах. Це чудовий спосіб спонтанного впливу на вибір клієнта та здійснення раптової, незапланованої покупки.
5 головних плюсів флаєрів і буклетів:
• Широке охоплення аудиторії. Щодня можна поширювати сотні й тисячі листівок, що дозволяє привернути увагу максимальної кількості потенційних клієнтів. Побачити рекламу можуть не лише люди, які безпосередньо взяли флаєр чи буклет, але і їхні родичі, колеги.
• Економія. Буклети та листівки значно доступніші, ніж інтернет-реклама чи демонстрація на бігбордах. Це чудовий варіант для стартапів, які мають лімітований рекламний бюджет.
• Ненав’язливий маркетинг. Клієнти можуть взяти рекламку до рук та ознайомитися з її змістом, коли буде зручно.
• Довгостроковий контакт із клієнтом. Чимало компаній друкують на листівках корисну інформацію: календар свят, рекомендації щодо догляду товарів, промокоди. Тож покупці тривалий час продовжують користуватися поліграфією.
• Ефективний метод рекламування. Листівки та буклети дозволяють розмістити лаконічні описи товарів чи послуг. У дизайні можна передбачити привабливі зображення, інфографіку. Клієнти полюбляють розглядати таку поліграфію та шукати корисну для себе інформацію.
Виготовлення поліграфії
Формат рекламної поліграфії визначає, який метод друку слід використовувати. Оскільки буклети та флаєри – це бюджетна продукція, то й виготовлення повинно бути максимально доступним для замовника. Слід розробити лаконічний дизайн та відмовитися від складних методів післядрукарського оброблення.
Оптимальне рішення для невеликих тиражів – це цифровий друк. Виготовити можна навіть 1 екземпляр. Така поліграфія створюється швидко, а правки в макет можна вносити безпосередньо перед запуском друку. Цифровий метод вважається найбільш швидким, при цьому не страждає якість самої поліграфії.
Якщо вам необхідно виготовити понад 500 штук листівок чи буклетів, то з точки зору вартості доцільно обирати офсетний друк. Проте на створення такою поліграфії знадобиться більше часу. На сайті друкарні xprint.com.ua ви можете зробити запит на розрахунок вартості тиражу та отримати консультації спеціалістів щодо можливостей зекономити на виготовленні рекламної поліграфії.