Клієнт державного ПриватБанку поскаржився на блокування його рахунків після здійснення кількох p2p-переказів. За його словами, це сталося після того, як він продав криптовалюту, але покупець "скасував переказ у банку". При цьому, підкреслюється, сам банк не зв'язувався з клієнтом.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін". Згідно з нею:
-клієнт не займається на постійній основі здійсненням p2p-переказів;
-йому прямо не сказали, чи саме це стало причиною блокування рахунків.
"Мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p-переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і скасував переказ у банку, а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене", – пояснив ситуацію клієнт держбанку.
При цьому він підкреслив: спроб зв'язатися з ним для з'ясування деталей ситуації, що склалася, в ПриватБанку не зробили. Натомість, зазначається, той "наступного дня закрив усі рахунки, зокрема ФОП".
У самому ПриватБанку на скаргу відповіли. Там попросили клієнта його номер телефону для вирішення ситуації.
.
ПриватБанк не повертає українцям картки, які забрав банкомат
Раніше ж у ПриватБанку – нагадали: вилучені чи забуті в його банкоматах банківські картки не повертаються власникам. Причому навіть якщо картку було випущено іншим банком. Тому в такому випадку слід звертатися до свого банку для відновлення картки.
Фахівці зазначили: такі ж правила діють і для карток, вилучених чи залишених у терміналах. "Вилучені або залишені в банкоматах або терміналах картки не повертаються. Для відновлення картки вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку", – йдеться в повідомленні.